کد خبر: 1233559
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
 لحظاتی بعد تیم‌های امدادی وارد عمل می‌شوند و پیکر نیمه‌جان دخترم را پیدا و به بیمارستان منتقل می‌کنند، اما او در بیمارستان فوت می‌کند.

جوان آنلاین: زن و مرد افغانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران درخواست دادند جسد دخترشان که مدتی قبل در رودخانه راین آلمان غرق شده بود برای دفن به ایران منتقل شود. 
به گزارش «جوان»، صبح دیروز زن و مرد میانسالی به دادسرای امور جنایی تهران رفتند و از بازپرس درخواست کردند مراحل قانونی انتقال جسد دختر و فرزندان زنده او از کشور آلمان به ایران انجام شود. یکی از اعضای خانواده در توضیح ماجرا گفت: ما اهل کشور افغانستان هستیم و سال‌ها قبل به ایران آمدیم و در تهران ساکن شدیم. چند سال قبل دخترم گلنار با یکی از بستگانمان ازدواج و مدتی بعد هم برای زندگی به کشور آلمان مهاجرت کرد. دخترم همراه شوهر و سه فرزندش در شهر دوسلدورف زندگی می‌کردند تا اینکه همگی صبح هفتم خردادماه امسال برای تفریح به کنار رودخانه راین می‌روند. دخترم برای شنا وارد رودخانه می‌شود، اما شوهرش متوجه می‌شود او در حال غرق شدن است و خودش را برای نجات جان همسرش به داخل رود می‌اندازد و او هم غرق می‌شود.
 لحظاتی بعد تیم‌های امدادی وارد عمل می‌شوند و پیکر نیمه‌جان دخترم را پیدا و به بیمارستان منتقل می‌کنند، اما او در بیمارستان فوت می‌کند. پس از این تیم‌های امدادی تلاش زیادی برای پیدا کردن جسد دامادمان می‌کنند، اما جسد او پیدا نمی‌شود. الان درخواست داریم جسد دخترم همراه فرزندانش به ایران منتقل شوند تا دخترم را در تهران دفن و از فرزندانش هم مواظبت کنیم. با درخواست زن و شوهر افغان، بازپرس جنایی دستور لازم را صادر کرد.

برچسب ها: افغان ، زن ، امور جنایی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار